Wednesday, June 1, 2011

erm..budak2....

wahh... dah lama tak jumpa depa... my eldest sista yang teaching kat klate,abe, dua oghe hero dan si kembar sudah balik ke kampung mereka di perai... hindu..eh2 silap.. rindu..
memang tak terkata... tambah2 cik mek molek si kakak,
skali dia senyum, wahh sweet surrender! aha,memang Nizarm selalu kalah dengan 'senyum'..
jom tengok keganasan orang klate !

ganas tak? yang tino tuh paling ganaihh.... terbaik dari ladang...
dominan terhadap sifat kelakian, tapi nanti jangan jadi tomboi sudaa....
list of my wildest anak 'menakan'..
1. amar eizzat,2. adam harris
3. dzara emalyn + dzara amalyn (twin sista)

kakak aku dah ada 4 hasil, aku bila pulak ?? ehehe...taun depan...... lalala
paling aku geram, si kembar... aku pon nak kembar gak nanti.. sweet...
bapak aku bilang, sekali upload, sekali download, dua keluar..
deyy, mcm zip file daa...

gambar ni tunjukkan yg aku dah semakin tua...
bergelar uncle aka paksu dah pon.. so, bawak2 la insaf naa paksu...
hidup tak semestinya hitam putih, kadangkala kena penuh dengan warna warni jugak kan...

p/s : perjalanan seribu batu bermula dari satu langkah

No comments:

Post a Comment